Sämst.

2008-05-21 | 20:11:21 | Allmänt

Jag är mycket väl medveten om att jag kan vara sämst på att skriva här ibland, så jag behöver inte på påmind om de näh..

Vart en sjukt stressig vecka och helg, även denna veckan (ondag idag) har varit stressig som satan, även fast jag inte jobbade igår, och även fast jag inte skulle jobbat idag så hamnade jag här tillslut iaf och nu sitter folk coh väntar på mig hemma eftersom vi ska se på fotbollen. Jaha men de va ju trevligt att jag kanske inte alls kommer härifrån. Jaja, färdig gnält!


Vart med Ida en hel de nu det sista, väldans trevligt, BAMSE trevligt som Ida skulle säga! Ridit en massa, härligt att ha lite sällskap ibland istället för att sitta och prata med sig själv och hästen (Y)   Syrran är även här nu, hon har praktik på Polisen i Uddevalla så hon är här fram tills på Fredag dag då hon åker hem t Växjö igen :( saknar henne en massa hela tiden under den tiden hon bor där nere tur att jag får träffa henne iaf varannan helg.. Idag vart jag ledig, iaf nästan hela dagen och vaknade hemma hos Ida halv 9 av att syrran ringer och väcker oss och gapar på att jag ska upp och hoppa för att följa med henne in till Leif för hon skulle Gadda sig, och alla som känner min familj vet att jag och Petra inte är sämst på att ha övertalningsförmåga utan desslike. Dock så blir jag mer rädd för syrran när hon tvingar en än blir övertalad.. haha vet inte hur den meningen kom ut och vad det står och min svenska är super dålig just för tillfället, men tja, förstår ni så är det ju en fördel kanske!?  

Kanske ska träffa Åååååååzzie på fredag? Vem vet, inte jag än iaf. Får se hur det blir, hade vart mega trevligt iaf (:


Nej nu ska jag ringa Ingela och se när jag får sluta det här är ju sorgligt!


Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback