Rubrik

2008-05-29 | 16:16:57 | Allmänt

Jag tog självledigt idag, känner att det behövs.. Funderar även på att ta självledigt imorn jag är så slut i skallen nu och känner att jag behöver vara hemma i mitt egna lite granna har ju inte direkt varit hemma mycket det senaste.  Lång helg är aldrig fel?



Har verkligen sovit ut idag, verkligen, verkligen sovit ut och gudanens vad skönt det var (förutom alla dom jävla skrikande ungarna från lågstadiet vill säga med jag va så trött så jag lyckades somna om för en gångs skull  YEEEEEY!)  Jonna ringde igår kväll, hon är ju i England den grisen haha hon tycker om att prata i telefon även fast det är dyrt ja.. men, de va faktiskt viktigt samtal. Eftersom inte Jasmine kunde följa med på en sista minuten så kunde Jonna, GUD VAD JAG VILL IVÄG KAN FOLK INTE BARA BESTÄMMA SIG SÅ JAG KAN FÅ ÅKA? Rhodos står högst upp på listan för Jonna och jag kan inte klaga dock rövdyrt på Rhodos men jag gillade stället skarpt sist jag va där 2006 (: Så nu kollar jag det istället och finns en del..

Nej nu ska jag kolla klart på Gilmore Girls och komma på vad jag vill ha till middag och sedan ska jag gå ner och handla och sedan göra massa god mat någon som vill äta middag med stackars ensama mig? :D




Imorn tar Åzzie examen ja, Grattis ska hålla tummarna på att du klarar det svåraste hitills som du uttryckte dig! (: Kommer säkert gå kanoners. Känns skönt att vara fri från skolan återigen va? :D        

Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback