otur!

2008-05-22 | 19:56:26 | Allmänt

Ja fick sett matchen igår, började på jobbet och fick se förlängningen och straffarna hemma.. Sablans vad bra vi spelade, jäkla stolt. Jäkla otur vad som hände, alla vet ju så det är ju inget jag behöver dra upp, men vi va så värda det och vi hade det, ren otur. - JAG SKYLLER PÅ GRÄSMATTAN!

Jobbat idag igen, såklart.. dagen har ändå gått rätt fort idag faktiskt det är super gott med sådanna dagar jag bara älskar dom! Ge mig fler sådanna oftare. Sitter och kollar på massa resor nu, jag och Jasmine planerar att åka direkt hon får klartecken ifrån skolan att hon får åka så är det bokat och klart.. Hade varit så fruktansvärt kul, vilken resa det hade blivt.. Funderar skarpt på Türkiet inte varit där på flera år så det hade suttit hur fint som hellst.

Nej nu ska jag ut i hagen och hälsa på hästarna en sväng och kanske få kraft till att ohrka rida.



Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback