hatar trånga, äckliga bussar.

2008-05-27 | 20:36:51 | Allmänt

Gud vad jag hatar att åka trånga äckliga, svettiga, fullsatta bussar i varmt väder. Och äckel kille som inte kunnde slita blicken.. men men, sånt är livet ibland. Surt sa räven?


Varit hemma idag, hade så fruktansvärt ont i magen i natt och imorse, fy bubblan! - Jag vet att jag har börjat säga och skriva fy bubblan en massa, vet ej varför eller vem det är som smittat av sig men någon är det tydligen och det är gööööööööööööör irriterande! Tänkte åka in till stan imorn, och mysa på något mysigt fik eller ngt liknande, sätta sig och ta en glass i någon park är med givet. Hoppas någon har tid för Keela imorn, jag är sällskaps sjuk känner jag. Saknar alla...

Nej nu ska jag fixa lite mat och sedan kolla Gossip Girl..



   
                                              Chris Brown - Forever  är bra inklistrad i min hjärna nu!


Sthlm till helgen eller nästa? låter sååååå jäkla härligt. Va ett tagsen nu, gå på skansen och mysa (:
Jag vill, ska nog fixa!



Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback