alt under ctrl?

2008-05-11 | 22:43:08 | Allmänt

Klockan är massa mycket och jag har nydligen, eller iaf rätt så nydligen börjat må bra igen! Fy bubblan vilka jäkla baksmällor jag har börjat få? Jag super för lite helt enkelt! Dagen har varit så lugn den kunnat bli och tack gode gud för det.. Och tack gode gud över att jag inte sparar sms på mobilen när man skickat, hade jag behöft ha ångest? haha skämms iaf, vet inte om det behövs men tja, så äre!     ^^

Ja hade ju som sagt lyckats dränka min mobil i cider igår ja, närmare bestämmt kan jag tänka mig att de va en Xider Pine/Citrus på lukten av mobilen att dömma (Y) mums, kletigt och gott och ja hela högtalarna och allt.. Jag blir så trött på mig själv när det gäller min klantighet att göra sönder mobiler, det händer ju stup i kvarten känns det som! - BÄTTRING!







Nej nu ska jag kolla film och försöka sova.

Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback