"dela med dig"

2008-03-13 | 14:52:43 | Allmänt

När man var liten så skulle man alltid dela med sig, även nu. Och om jag visste hur jag skulle kunna dela med mig av all jävla bra musik jag har så hade jag vart bäst i världen på att dela med mig. Några få låtar finns inlagda på YouTube, men det är inte många. Hittade två gamla godingar iaf;  
 Red Sakura - Take me home tonight & Vibeout - Im just more







gahhhd me like a lot, Nu är jag sååå sugen på att dra krogen i helgen. Men, jag ska såklart jobba. + att Ellinor ska komma och hälsa på så ska bli trevligt iaf. Även fast hon är en liten skit så är hon tok go (; Det trodde du aldrig jag skulle skriva va?  hehe. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback