BFDC <3

2008-03-04 | 23:03:46 | Allmänt

Bobbie Friberg da Cruz, mannen jag vill att du skriver på ett ettårs kontrakt nu. Just i denna sekund så det inte blir några vändningar och du ändrar dig, Jag blev så glad över att du nobbade Djurgården. Jävla skit va förbannad jag va när ryckterna gick.. Vi behöver dig! 


   image28

Snart är det 30e mars, alltså snart Allsvenskan, GAIS - IF elfsborg.
Endast 25 dagar, 15 timmar kvar!     FAN VAD UNDERBART MED ALLSVENSKAN SNART IGEN!
Hoppas på en bättre säsong, men.. vi får se hur allting artar sig ny tränare osv. ska se vad han går för. Hoppas verkligen klacken skärper sig denna säsongen med, förra va VÄRDELÖS det var ju för fan skämmit, vad höll klacken på med lixom? Slagsmål i våran egna klack mellan våra egna. Idioti.

Näh nu ska jag kolla ett avsnitt Grey´s Anatomy sedan sova.    Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback