Bättre sent än aldrig?

2008-03-28 | 20:06:54 | Allmänt

Kev kom hit en sväng idag, han fick idén att vi skulle göra vofflor (:
Smaskens blev dom, tur att jag finns med i köket ibland Kev... haha. Han ställde sig och hällde upp allt pulver i en bunke och sedan tänkte han fixa i resten!! Så jag kom såklart till en räddning för dom stackars vofflorna som var på väg att bli gjorda. hihu!

Keela -  "Du tror inte att det blir klumpar om du gör så då? haha" 
Kev - "Oj, just det ja"

När vi käkat oss feta på vofflor med sylt och grädde så slängde vi oss i sängen och kollade på Rush Hour 3 lite överdriven emellanåt, Men den va allt bra!  Sedan tjötade vi lite granna och försökte bestämma oss vad vi skulle göra ikväll Kev emellan att gå på maskerad eller att gå på räkfrosse kväll typ och jag emellan krogen eller ta det lungt.. Fortfarande inte bestämmt mig men, det blir nog att ta det lungt eftersom jag ska ut imorgon med! Kanske drar en sväng till Nihn? Iaf, Kev drog hem när jag bestämmde mig för att gå till Fredrik som satt och förkrökade med en massa andra typ Larre, Svanne osv. Men jag kom aldrig iväg? Eftersom jag sitter här villsäga.. Vad stoppade mig? "/

Jag är så fruktansvärt sugen på Chilinötter, och eftersom jag får sådanna cp mongo damp på att bli sugen på det emellanåt så har jag alltid en påse hemma ifall att.. Men det fanns såklart ingen påse denna gången! så typiskt. haha ohrkar jag gå till ICA och köpa? Skulle behöva mig en liten promenix, komma ut i friska luften lite. Så nu går jag..

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback