Alperna.

2008-03-04 | 20:58:38 | Allmänt

Nu har jag tänkt , och tänkt igen säkert hundra gånger. Jag skall fortsätta min praktik fram till sommarlovet, sedan så sticker jag till Magaluf, spenderar min sommar där med en jäkla massa röjj och förhoppningsvis den bästa sommaren jag hittills varit med om (Y) Berättar för skolan att jag tar ett sabbats år och sticker iväg till alperna och jobbar vintersäsong där och bara lever bra och tjänar pengar till mina framtida planerade planer haha. Just nu så alla pengar jag tjänar åker in på ett semester sparkonto jag öppnat.
- Btw, känner mig riktigt stor nu när jag är hela 18 år och får göra massa saker (Y)

image26


Känns som om barskolan och Magaluf kommer bli en nystart på något oändligt kul. Jag hoppas verkligen som det blir som jag tänkt mig! Men jag tvekar på att det inte skulle bli som jag tänkt mig. När jag tjänat ihop en massa pengar så blire till att dra en jordenrunt likanade resa.. Något som jag alltid velat göra!

Idag har jag jobbat, som varje dag förutom Onsdagar. men har ju varit dålig i några dagar visserligen så vart "ledig" vart ute och gått när det vart bra väder iaf. Myspys! När jag kom hem så fixade jag Pannkakor till kurbb, Fan vad gott det kan vara ibland asså (Y) helt sjukt.  Imorn ska jag till körskolan och även på torsdag känns rätt så nära nu. Mötte Tina på bussen imorse, hennes första dag som dagisfröken idag hoppas att det gick bra. Och så berättade hon att hon har uppkörning imorgon. Lycka till och hoppas att du klarar det tjejen!                                           - Håller tummarna för dig.  Nu funderar jag på om jag ska läsa teori eller om jag ska kolla Grey´s Anatomy eller varför inte lägga upp det såhär; Läs teori i ca. 20 min och gå på Grey´s Anatomy och somna skönt. Låter finnimang. Den kör jag på! 


Michael Jackson, sådan röst. Så bra, jag har haft hans låtar på skallen i 3 dagar nu. Man glömmer bort vilken talang han har/hade eftersom det alltid är så jävla mycket skit snack, Pedofil hit, Pedofil dit. Man undrar vad som är sant och vad som är ren dynga, jag skulle inte kunna tänka mig men man vet ju aldrig vissa folk är ju riktigt sjuka i skallen men sak samm inte honom i sig utan hans talang som räknas!

                                                                Michael Jackson
                                                                        Billy Jean

  


Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback