Soooooooon!

2008-06-04 | 00:07:32 | Allmänt

Sitter hemma hos Jonna nu (: Varit här nästan hela dagen, mötte henne i stan så va Sigge och Rickard med så fick säga hej t dom med hur trevligt som hellst så käkade vi egrann Burger King innan vi for hem till Jonna i Gråbo. När vi kom hit stod middagen klar med kotletter och massa annat gott men va på tok för mätt för att äta igen ja. haha fan oxå! Fixade egrann och snackade sedan cycklade vi t stallet där hennes häst står hon skulle träna dressyr för någon så honkade jag ohrkade inte sitta här hemma hos henne helt ensam när jag inte känner familjen så överdrivet bra än, btw SÅ JÄVLA SKÖN FAMILJ! Har ju träffat Annika och Frasse innan, men hennes brur kom hem och Frasses son med så va full rulle, rätt så fräscha ja? (;    haha!        Snacka om att jag inte har cycklat på jag vet inte hur många år så fick jag va den som skjutsade haha hur de nu stavas? same same.. va vingligt första biten iaf haha.. Va hur gulligt stall som hellst 3 boxar + 1 spilta och sedan sadelkammare och foderkammare, göör mys! hihu..    dom red t dit vi skulle och jag cycklade satt och kollade på deras träning sedan så fick jag skritta hem Alf, som Jonnas häst heter oändligt modernt hahahaha.. hade kort korta shorts, flipins på fötterna och ett linne (Y) goa ridkläder? Men de va ju bara en kort bit och kul att känna på hur han va lite iaf.. Verkar kanon bra! :) 

Blonderade nyss Jonnas hår - Dumt Dumt eftersom det bleks och slits i Bulgarien men jaja hon får skylla sig själv! :D
Duschat och borstad gaddarna så nu sitter jag i sängen medans hon duschar, ska väl sätta på en film och försöka sova.. ska upp klockan 3 igen visserligen woho många timmars sömn om vi somnar menar jag. men men..

CYA!



Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback