ledsen + glad = förvirrad?

2008-06-17 | 14:44:40 | Allmänt

Du bara tar allt för givet, du tar mig för givet.  Och jag vet inte längre vad jag ska säga?
Don´t do that!




Kev kom hit igår kväll jag låg och kollade matchen, bra match!   Vi åt lite och sedan drog vi fram en av sofforna och ställde lite närmare tvn och fick en ultimal bio upplevelse hahaha näh men de va lite mer bio känsla (H) Kollade 1 film sen blev vi egrann trötta men satte på en t men båda bara somnade så vi sket i den och gick och la oss, när man går och lägger sig när man somnat i soffan så är man pigg ett tag innan man somnar ja.. men tillslut så. Inte sovit världsbäst dock eftersom jag är så förskyld fortfarande :|

Nu sitter jag hemma på balkongen och bara är lite, nyss ätit jordgubbar åh glass mums!  Väntar mer på att tiden ska gå, ska ner t torget och handla lite underkläder, bikini, nessäsär och lite mer sånt smått och gott sedan ska jag till banken med, igen. Kommer säkert springa runt där nere ännu mer än planerat som alltid, kommer säkerligen hamna på något ställe och fika med? Ska klipppa mig sen så jäääääääääkla härligt att få fixat håret de funkar inte längre, får se om de blir någon färgning med inte riktigt bestämmt mig?

Inte alls långt kvar till jag och Kev åker nu, 4 DAGAR! helt oändligt vad tiden går fort alltså.. Börjar pirra lite i magen nu faktiskt. Har inte hunnit säga hejdå till hälften av alla jag vill säga hejdå till men men. Imorn ska jag in t stan igen och kolla matchen på Avenyn.  Kevin visste inte om han hann med in men Jasse kommer och Angelica ska säkert med oxå. Sedan kommer Jonna vara inne med förmodligen Sigge och Patrik osv. HOPPAS HOPPAS PÅ EN KANON MATCH!

Nej nu ska jag dra mig ner till torget  (:



Tjingeling Badring
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback