Ingen bra planerare!

2008-06-21 | 09:17:53 | Allmänt

Gick inte så bra med att försöka hålla sig stadig igår. Men, jag kom iaf hem. Kev kom och skrämde mig bakifrån på centralen med minst lika full som mig.. Tog varandras armar och gungade i takt och otakt fram till bussen och satte oss och väntade på den förbannade bussen ochh beklagade oss över att vi blivt så fulla fasten vi inte skulle ja.. men, JAG HADE OÄNDLIGT TREVLIGT! TACK.


Nu är det dax att åka till flygplatsen. CYA!





Tjingeling Badring

Over and Out.

Kommentarer
♥Hanna♥ säger:

God Morgon! ♥ ♥ ♥

Hoppas du får en trevlig midsommardag... ^^

2008-06-21 | 09:28:20
Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback