dom brukar säga att allting löser sig..

2008-06-18 | 12:42:59 | Allmänt

Jag har hittat digitalkamran, jag har hittat videokamran, jag har hittat min usb sladd till iPoden och jag har även hittat laddarn t iPoden som varit borta i tusen år känns det som.. Jag är över lycklig! hihu.




Fick handlat lite igår, roligt när man går in på KICKS och kommer ut 1000;- fattigare även fast man har rabatt, de är så dåligt. Men köpte faktiskt bara sånt som behövdes, 2 nessäsärer (1 stor för hygiengrejor och 1 mindre för smink) sedan köpte jag såklart IsaDoras solpuder som är givet (Y) vanligt puder, mascara och en puderborste som kostade alldeles för mycket men men.. Sen köpte jag 2 fina linnen på MQ med :)  Fick boka en annan tid hos frisören, imorn 11.30 ska jag klippa och färgas, Kevs syster hann inte färga mig så kunde inte klippa mig hos henne, men men kommer säkert bli bra iaf (annars lär jag ju döda den som gjort det på mig).. kom aldrig sålångt som till underkläder och bikini får försöka hinna det idag innan jag åker in till stan eller imorn på g till Uddevalla och stanna på torp. FOOOOOOOOOOOOOOOOOOTBOLL mina kära, FOTBOLL!


Ska träffa Jasmine idag, åh massa massa trevligt. Ska åka in till stan så jag är där halv 7 -7 så vi hinner käka och snacka och umgås lite innan fotbollen.. Sen ska vi hejja fram sverige. HOPPPPAS PÅ EN KANON MATCH OCH SJÄLVKLART VINST! 

Nej nu ska jag gå ut på en promenix, gå förbi affären och handla oxå ost och skink sås och färsk bandpasta it is today! massa gott.. 





Tjingeling Badring
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback