Tidig morgon før en gångs skull..

2008-07-17 | 11:57:06 | Allmänt

Yey, Idag har jag och Tonje gått upp tidigt før en gångs skull.. Før vi ska åka in till Palma och shoppppaaaaaaaaaa! Efterlængtat, vi har tænkt att gøra det nu i sækert 1 vecka men adrig blivit av eftersom man kommer hem runt 07:00-07:30 varje morgon annars och ær helt full och onykter. Så man kommer lixom aldrig upp så nu nær jag går på stark medecin och jag inte får dricka och Tonje va ledig så tog vi oss en film kvæll.. Kækade en massa onyttigheter och drog M:I race + sista avsnitten av Friends! Tok mysigt.


Har hænt en jævla massa saker nu det sista som jag inte hinner skriva om, før nu ær det dax att dra sig ner på gatan och vissla fram en taxi. Hihu..

CYA!
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback