Borta vældigt bra, men hemma bæst.

2008-07-19 | 01:52:37 | Allmänt

Sitter uppe i lægenheten nu, Jag och Veronica.. Sara jobbar, Tonje jobbar, Kristel jobbar och Kine hon ær ute och velar.
Va ute och åt med Veronica och Kristel idag på Chili Lounge, sååå mysigt dær och såååååååå dyrt men de ær de fanimej vært alltså! satt dær i solnedgången och bara njøt. Sen kom vi hem en snabbis och gick ner till Beach cluben och hængde lite så gick jag och Veronica hem och stannade på vægen och køpte majskolvar på KFC. MHMHMHMMMM så oændligt goda! Mer KFC till folket sa jag bara.

Jack har fått jobb på E4:an grattis ffs!
Victor har fått jobb som sæljare på Grabbarna Grus beach club. Grattis Grattis, dock sæljare *HOST* haha
Andy har fått jobb på Underbar.

duktiga killar.. Tycker om er så jækla mycket ska ni veta. Och Jack synd att jag missar Frida :( men, jag får komma och hælsa på i Sthlm så hoppas jag att få træffa henne då (:

Kænns tråkigt att åka ifrån er allihopa som finns hær nere. kommer sakna er så fruktansvært det ær så jævla jobbigt att sæga hej då till er! Men, jag kommer ju faktiskt ner i aug och tar semester om jag gør som jag tænkt. Och det hoppas vi på va? YEEEY. Sitter hær och bara drar ut på tiden egentligen måste packa, dra en låååång barrunda och sæga hej då till alla och lipa lite på varje stælle osv. Lite svårare att sæga hej då till alla nu nær jag ær nykter och vart i 2 dagar kommer aldrig kunna hålla mig ifrån att lipa, nær man ær dyng kan man ændå skylla på att alkoholen gør en sentimental, før de vet vi ju att den gør med mig. Kristels pojkvæn kommer ner imorgon med, tråkigt att  jag missar honom OXÅ. men han har jag ju træffat en gång innan men ændå..  Buuuuh ju mer jag tænker på det så vill jag egentligen inte hem.. eller? Kan jag inte bara ha ett eget Jet så det kan flyga mig dit jag vill nær jag vill? Kan jag inte bara skita pengar? hade væl vart fint? lite æckligt kanske men iaf...

Nej nu måste jag verkligen gå.

CYA!
Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback