Victoria Secret Fashion Show

2008-01-06 | 22:08:35 | Allmänt

Kollade precis på Victoria Secret Fashion Show..
Avguda hur sjukt vackra dom verkligen är, små dockor! Perfekta.  Kan ni inte smitta av er lite t oss andra som behöver det typ? Shyrra då.

Heidi och Seal är väll för söta, fan så perfekta tillsammans iih. ge mig något sånt med? Inget som man hittar i affären precis. Deras duet gjorde dom såååå bra titta och njut (:





Btw, Spice Girls körde ett race med. - YEY?
Victoria är verkligen sååååå jävla stel hon har ju alltid vart det, tjejen släpp lös lite. Sen så såg man verkligen hur alla mimade, så sjukt jävla fult. Dåligt gjort! Men ok, lite ring rostiga kan man ju förstå att ni är.  Var kul att se ändå på något konstigt vänster ^^






Åh Victoria Secret´s underkläder, Jag älskar dom så sjukt söta, helt galet! köpte ju ett berg när jag var i USA åh hälsade på syrran, men dom slets ju rätt så snabbt.. Ska be Melissa gå åh köpa åt mig åh skicka på posten snarast. Snacka om att deras Shower dom fixar måste göra så dom säljer oändligt tiden efter... Sjukt bra show iaf alltid lika bra (:



Va på bio förut med papi, Guldkompassen (H)
köpte även 10 filmer haha, fick bara ett ryck när vi va inne på Videomix så säljer dom 10 filmer för 200;-

Pappa ville med va med åh bestämma blev typ d00m, Silent Hill, The Grudge 2 mfl. ohrkar inte skriva upp alla..
Imorgon ska jag till körskolan och börja fixa med dom jäkla pärmarna osv. att komma igång med teorin känns skönt.. Läst pytte lite i boken typ.. inte ohrkat. Tar med den till Thailand åh försöker läsa egrann där.. det åh iPoden när man ligger på stranden man läser ju ut typ 1-2 böcker om dagen på stranden. Nyttigt för hjärnan!     - Något som Ellinor borde testa på?  ; )

JUST DET JA, Idag fick jag en ny iPod. Hade iPod Nano innan fick iPod touch.. tack papi your the best! (:

Hans jobbkamrat hade vart i USA så hade han bett henne köpa med 2 stycken så vi fick en var. Världens bästa pappa.. men, du skämmer bort mig för mycket.         Nääh nu ska jag fortsätta kolla på fimen som går på 3an.

Over and Out.

Kommentarer
Ellinor säger:

MEN ÖÖÖÖÖÖH?! Tack för den du :O
jag är fortfarande Einsteins dotter han aldrig fick, förutom att jag inte använder min hjärna lika mycket som han gjorde. Åh sen har jag jullov, sista dagen :'(

2008-01-07 | 13:33:01
Bloggadress: http://ellinorej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback