Vad är rubriken?

2008-01-08 | 23:00:59 | Allmänt

UNIBET, SHALALALALALALA! - silken fest.

Urk! Fan vad jag verkligen inte tycker om att sitta på den jäkla skit körskolan, åh läsa all jäkla skit åh göra dom onödiga pärmarna och skit. Men, gjort klart alla pärmar nu iaf. Nu äre att gå på data sakerna istället, minst lika tråkigt det kan jag tänka mig. haha va lid kul, hade suttit på körskolan i typ 1-2h så ställer sig Lena upp. HAHAHA gött chockad, hade verkligen inte sett henne! Åh menar de är inte dirr stort där inne så hur kan man missa typ? Hon hade inte sett mig heller så lika blinda båda två typ (H)

Papi åkte till Norge idag ja, ovanligt..


Btw, Alla vet ju att Kristinedalskolan brann ner på nyår. eller iaf halva om inte mer! (-Min gamla skola om inte folk visste det!) SÅÅÅÅÅÅÅ ONÖDIGT.     Nu kan vi ju GLÖMMA att få en ny ishall åh ny fotbollsplan. Inte inom dom 10 närmaste åren iaf. Kul Kul cykelhjul. Stannar visserligen inte kvar här i mer än 2 år till iaf. - Om allt går som jag vill!
Här är ett klipp iaf. Mogna folk som tänder eld på den ja.






Igår åkte Erik till Thailand, Idag så åkte Niklas.. Åh på torsdag så åker Bränne. wtf, VILL OXÅ NUE!
Jäkla skit Sverige.      Imon ska jag till skolan faktiskt, prata med SYOn. Bestämma vilka lektioner jag ska gå på osv. vart jag ska ha praktik och hela baletten. Trävligt Trävligt. Nääh nu bire nog slå på Miami Ink och försöka somna.


Fredrik va ju här igår vi snackade en heeeeel del, fan baby jag saknar dig ska du veta (: 
Såå jääävla go är du. Verkligen en av dom bästaste.
MEN vi snackade lite om allt möjligt så kom vi in på de om Pompe, skrev ju i något inlägg sen om det.. så frågade jag Fredrik vad jag sa osv. Han va tydligen på väg hem från krogen när jag ringde honom, precis gått på bussen eller ngt. Jag hade vart helt förstörd tydligen - Konstiiiiigt? 
Han berättade att jag sa inget först utan typ "hickgrinade" som han utttryckte sig, alltså fick inte fram ett ord. Sen fick jag väll det, för vi hade tydligen pratat hela tiden när han satt på bussen.. ända från GBG t Stenungsund. Tar ett tag med nattbussen med. Nattbussen som va då åkte ju genom hela Kungälv och gamla vägen genom Jörlanda osv då jue. så ah rätt lång tid där. Tack baby för att du lyssnade. Dock vet jag inte vad du lyssnade på, men vet att du lyssnade på mig iaf (:

Jag finns ALLTID här för dig, 24/7 bara åh komma eller ringa anytime. <3




From London to Paris,
From Berlin to Rome.
You're searching for something,
A place to call home.

Been hiding,
Your feelings,
Went out of control.
Your destination's unknown.

Tell me,
How can it be boy?
You're still a runaway!
You chased a dream from heaven above.
Where in this world,
Will you find a place to stay?
Runaway from love.

The moment I saw you,
I knew it for sure.
You won't pack your bags, Anymore!


I know you don't want to be a bother.
Though your love still undiscovered.
I want you to stay, boy
Stop running away from love.



 

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback