tjugo.

2008-01-09 | 18:28:11 | Allmänt

... 20 dagar kvar till jag åker till Thailand. Känns som en evighet. men det går ju sjukt snabbt visserligen. Skulle ju åkt till lägenheten i Torrevieja den 17e men det blir inte så, va tvungen åh flyga från norge åh pappa skulle åka upp 3 dagar innan och jag ohkar inte sätta mig på ett tåg så skiter i det. åker nog en sväng i Maj eller något istället lid bättre väder osv då (:   

Ska på bio med Fredrik åh Jåss om en stund. Mysigt!    - Vem vill du mysa med i Bio mörkret?


Spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas, att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas.

I en värld av idioter, så står du  först i kön.



Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback