Städar endast för att spegla mig i blanka ytor.

2008-01-21 | 17:25:10 | Allmänt

Klockan är 16:40 nue, månen har vart högt upp och helt full sen kl 16:00 typ. Wierd.

Vaknade av att min kära kusin väcker mig med ett sms "När åker du Keel? :O"   klockan 09:22. Godmorr´ världen.
Läste och somnade om snabbare än snabbast. Vaknade vid 11 igen eller ngt och gick ner till körskolan. hade satt en lapp på insidan av ytter dörren "GLÖM INTE KÖPA MJÖLK" men den missade jag såklart. Typiskt att jag ska vara så jävla sugen på det bara för att det inte finns hemma.. men så de är ja, det man inte kan få det vill man mest ha.. gäller inte bara mjölken gäller väll allt nu för tiden.

Måste ta mig i kragen och städa hela lägenheten nu idag med, fast finns verkligen ingen ohrk. Måste ner till Sportlife och träna med och rida men det finns ingen ohrk för något alls idag. Har sån jävla huvudvärk :|
Haft den hela natten med, skit jobbigt gör ont i nacken med nue fast kanske är för att jag legat konstigt? Dunn0.
nu äre bara 1 vecka kvar till Thailand. Fan vad man bara längtar mer och mer ju närmare det kommer.. Måste ju nästan börja se över vad jag ska ha med mig. 

Idag bestämmde jag och jåss för att åka till Varberg när jag kommit hem från Thailand. För att hälsa på Magda, som ska ha barn och allt i Mars. Fan drömmde feting drömmen om att jag va gravve inatt. Och sen att ag störde mig något så oändligt på min piercing i naveln nådde inte för att ta ut den haha eller ngt, konstigt vart de iaf.




Jag kan se det framför mig Jåss. HAHAHHAHAHAHAHA.
Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt är ordet. Men hade ju lätt vart dom fräckaste morsorna world wide :D


Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback