Snart, Snart, Snart, Snart!

2008-01-29 | 10:56:34 | Allmänt

THAILAND IDAG FUCKER´S.

image13


Nu är jag helt färdig packat, Men säkert glömt hälften. Men pass och biljetten är det viktigaste och det har jag dubbelcheckat säkert hundratusen gånger. Snart så bär det av...



Kev kom hit igår runt halv 9 - 9 vi kollade Boogeyman 2.   VÄÄÄÄRDELÖÖÖÖÖÖÖÖS.
Se den INTE. Buh blev så besviken. Sopsämst. Sen fick jag och angelica något damp som vanligt och började brottas och slåss. - Fattar inte varför vi jämt gör de när vi får tråkigt eller är övertrötta?
Slutade med att jag har 5 blåmärken.. 3 på armarna och 1 vid midjan och 1 på benet. Angelica slutade med fläsk läpp och några små blåmärken här och där.. - Fan va vi är onödiga!
Vi försökte med att vi inte skulle sova så vi skulle va tröttare idag så vi kunde somna på flyget som vi aldrig kan annars. men, det pajjades båda somnade som stenar. Stackars Kev. Sov du gott? I don´t think so.

Näääh nu ska vi åka :D      CYA!!


Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback