. . . .

2008-01-15 | 03:26:48 | Allmänt

Hopp, Helgen. haha helgen den va super. Vart med min fru hela helgen ;)
Fredags krökade vi hemma hos Niklas intressant kväll.. Lördagen så skulle Niklas upp och iväg på kurs tidigt på morran åh hans kompis skulle med upp och jobba. så jag och Linnéa blev kvar hemma hos Niklas ensamma på morran. Sov vidare t typ 10, eller Linnéa gick upp då jag gick la upp vid halv 11 kanske.. (; När jag skulle hjälpa t att städa så vart de värsta redan undan plockat. åh borden avtorkade osv. sen så tyckte vi att han kunde göra resten själv. Åkte hem t Linnéa åh slappade, kollade på film och lite så haha sen ropar Linnéas morsa: GLASSBILEN ÄR HÄR!  när vi satt och kollade på en film. Blev en jävla fart på oss båda två hahahaha - som två stycken 5åringar typ. Sjukt ofräscha i myskläder det regnade ute och vi sprang ut som fan åh gapade att den skulle vänta eftersom den hade börjat åka iväg, men som tur va så kom en granna ut åh skulle ha glass till sina ungar så vi fick handlat av glassbilen   - YEEY.     kollade klart filmen, jag grinade till "how to lose a guy in 10 days" buh haha va dålig jag är..

- Vart tog gamla Keela vägen, den som inte visade känslor? Tappat bort henne på vägen någonstans den som hittar henne kan ju gärna hälsa att jag saknar henne lite. Det är jobbigt att va känslig.

Det vart de ett jävla tjöt om Linnéas fot hela helgen, hon hade ju råstukat den, va helt apblå. Hon skulle ju ha match, och tja självklart så va hon med och sprang som en jäkla jude, vart inget fel på den foten vid det tillfället. :D   sen åkte jag, Linnéa åh Niklas åh käkade Thai mat åh gluttade film här. Myspys.  Fredrik ville att jag skulle komma till han klockan 2 på natten så gick dit då med, snackade åh kollade på film och lite sånt.

Försökte även sluta fred med Oscar, eller sluta fred åh fred, men få han till att prata med mig iaf. Men svaret man fick på det va "Fyllo!" Trevligt Trevligt varför tror du jämt jag är full när jag skriver något allvarligt? Hur kan jag fått dig till att hata mig så starkt eller hatar kanske är ett starkt ord men ogilla?  Jag har väll inte gjort något fel egentligen?  "/  - Inget kul, Vill inte att de ska vara så jue.

Började traska hemåt runt halv 6 eller något liknnde på morran. Somnade skönt när jag kom hem.

- Det va så sjukt fint på himlen när jag gick både dit och hem ifrån Fredrik. Helt stjärnklart.  vart så jäkla fint. Va änna skönt att få komma ut lite även fast det va mitt i natten.. En promenad på max 10 min typ. Gick raka vägen dit men när jag skulle hem tog jag en omväg åh va ute i säkert 30-45 min. bara gick åh tänkte på allt och ingenting.



Söndagen var en typisk Söndag, Kevin kom hit på kvällen, Vi kollade på film åh käkade popcorn åh garvade fett mycket åt massa klipp på YouTube senare.. Sen så somnade Kev rätt fort när vi väl la oss för att sova typ. Satte på Fantastic four 2 men kunde Keela somna? Eh näh........          Tur att Jeff Dunham kan va rolig iaf.



 - *Knock Knock*
- Who´s there?
- Me, I KiLL you.

HAHAHAHA, åh så underbart rolig.





haha denna är så fräääääck!



Idag pallrade jag mig faktiskt till skolan, kors i taket. men bara i 45 min åh det va ju för att snacka med SYOn. Gick braigt iaf. Kommer va ledig dom 2 veckorna nu som består innan jag åker till Thailand så kommer inte börja skolan eller ah praktiken förens om drygt 5 veckor.  Sen har jag även tränat osv idag, vart i full gång hela dagen. Ninnie kom hit förut vi skulle kolla på film men blev inte så mycket film haha. Vi fick upp typ en dator jag hade för 5 årsen eller ngt HAHAHAH VILKA BILDER. MAAAAH GAAD. Garvade så vi grinade.. Ninnie åkte la hem vid typ 11 eller något.

Ninnie fyller 18 om 1 vecka. buuuh fusk.   Men... jag åker till Thailand om 2 veckor (H) fan så underbart så dryga 3 veckor till jag är 18 jag med. Iiih...




- Where did I go wrong?






Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback