buuh

2008-01-21 | 01:26:27 | Allmänt


Sparka, kicka, grina, skrika, slita, slå.
Fan att jag inte får nog med allt som flyger runt i min skalle, jag pallar verkligen inte allt som händer där uppe just nu. Tänker på saker jag inte vill tänka på, Tänker tankar som är helt fel ute och cyklar i mörkret på en okänd väg. Känns som om jag är vid världens ände helt jävla ensam och ingen som hör hur högt jag fan än gapar och skriker så står jag där ändå helt jävla ensam.


Tänkt genom mina senaste förhållanden en del idag. Dunn0 why är väll bara för att ett nytt är så nära kanske....
Jag vill så gärna, du är så bra, jag får fjärliar i magen när jag tänker på dig och när jag är med dig eller när du ringer åh skickar sms, inte tala om hur mycket jag tycker om när du bara kommer hit oanmäld bara för att visa att du tänker på mig. Åh vad jag så gärna vill men ååh vad det kommer olämpligt. Inte rätt tidpunkt för fem öre. Jag hoppas verkligen att jag tar förnuftet till fånga och tänker "What the hell I´ll give it a try" men, det känns som om det förnuftet är en hel del massa långt bort just nue. Kan du inte försöka få mig till att vilja ännu mer, döp en stjärna efter mig eller ngt hahaha :D då är jag din för resten utan livet ;) Näh men skämt på skidor.. du ska veta att jag verkligen vill iaf. . . . .



Jag kan aldrig tröttna..    Imogen Heap - Hide and Seek.







Och för er som på något konstigt vänster har lyckats att missa låten Get Buck In Here.
Förövrigt fy skämms på er om ni inte har hört den.











Jag skulle kunna skriva en avhandling i psykologi med mig själv som studieobjekt.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback