överskattat

2008-02-24 | 23:31:51 | Allmänt

Många gånger om och om igen tänker jag samma sak: Fan vad orden "Jag älskar dig" är överskattade.
Jag mår nästan dåligt när någon säger det till mig. Jag mår nästan dåligt över hur folk bara slänger det runt omkring sig hela tiden som om det var något man säger till varje strul du träffat på festen/krogen?
Menar folk som just träffat varann och vart tillsammans i kanske 2 -3 veckor "Jag älskar dig" hela tiden slänger folk sig ur det. Blöööh! Sluta kasta bort orden, Känns inte som någon menar det nu för tiden.. Jag får panikångest om någon säger det för tidigt i ett förhållande, många förhållanden som tagit slut tack vare det som säkert hade kunnat bli bra! Men så ballar jag ur ja. så typiskt mig! hahaha..

image23Åhh Kevin vad vi kommer få det så jävla bra i  Magaluf tillsammans. Barskolan kommer bli så GRYYYMT kul och ett minne för livet är glad att de är dig jag kommer dela det med. Och såklart alla andra som skall gå och dom jag kommer möta.. men känns ändå skönt att man har sitt stöd från en som känner en utan och innan och som man spenderar tiden hemma i Sverige med oxå. Och inte bara randoms som man kommer möta där nere på Mallorca. Känner på mig att sommaren kommer bli den bästa jag varit med om i mina hela 18 år - Tröttnar aldrig på att säga 18!!                        

Kevin vännen, du ska veta hur mycket du betyder för mig. Känns så skönt att vi bara blir mer och mer fastklistrade vid varandras sidor. Du är den perfekta vännen du finns där alltid även om vi inte pratat med varandra på ett tag eller om vi inte setts. Vi har varit vänner i många år nu men inte varit så bra vänner som den senaste tiden och det är många år kvar framför oss. Vänskapen kommer och går men det känns verkligen som om denna vänskapen är här för att stanna för evigt. Och jag hoppas verkligen att jag aldrig mister dig vännen. Du vet att jag alltid finns här vid din sida jag kan ta ett skott för dig. Aldrig att jag lämnar dig Kev.. Kevin Austin, gott folk ni ska bara veta vad ni som inte känner och har denna killens vänskap missar. Älskade vän, Jag älskar dig <3 




http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=A0L0K0I0Y0H637U6V044H1Z241U


Länken till nedräkningen till barskolan. Fy fan vad vi längtar!


Nej nu ska jag sova, upp och jobba imorgon börjar klockan 09:00 och bussen går härifrån 07:50 (Y)
Nattinuffsan alla fräscha där ute CYA!

Over and Out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback