My dream, is to fly over the rainbow so high!

2008-02-20 | 14:09:10 | Allmänt

Tralalalala...

I fell in love with the DJ, DJ
Sneaking round the back door banging ´til
We hear somebody sayin' "ooh ooh ooh!"
I fell in love with the DJ, DJ
Gettin' intoxicated every weekend
He make my heart go "ooh ooh ooh!"

Walk into the club with my partner
Met, talked, sayin' hello to everyone there
Look to my right, Mr. DJ blew me a kiss,
I trip and I fell.



Gud va man kan må bra ibland, åh gud vad jag vill ha mitt körkort nu. Ge mig det i ett flingpaket då?
Nu när man kommit hem och landat ordentligt från Thailand så känns det rätt skönt att vara hemma igen.
Nu är jag ju hela 18 år med, YEYY! Va ute på krogen första vi gjorde haha lagligt. Jag och Fredrik va på PC innan, ni som vet hur billigt det är att dricka på PC kan ju tänka er hur fulla jag och Fredrik blev. haha lid för möe kanske, hamnade vid ett bord där det satt 6 lebbar brevid. så kommer fredrik med "Jag är bög, men säg inget till min kompis jag har inte kommit ut ur gaderoben än!" när jag är på toa. Tja, de va rätt kul. Vi gittade vidare till Blvd där jag stannade ett tag sen så lämnade jag Fredrik där med Jessica och Maria och gick till GP till min fru och Kev (: Fan va trevligt vi hade det. alla blev tok fulla denna kväll.. ingen som va nyckter för en gångs skull hahaha.

Sov hos Kev vaknade tidigt av att dom ringde och ville att jag skulle jobba. NOOOO!  men ändå gjorde jag de ja, dirr när jag kommer hem igen så blire t att gå över till Kev igen. Bakfull som ett as. Vi beställde pizza i tid till melodifestivalen och gluttade en hahahaha.. silket skämt :D sen kollade vi film 30 days of night och alvin and the chipmunks. Braigt!! Söndagen blev det film, film, film med dirr vi vaknade Kev cyklade och köpte frukost och varsin stor god kanelbulle!!! Mums.


Känns så skönt att slippa tänka på skolan nu, skolan tyngde verkligen ner mig mycket.
Fick reda på att Jasse har bytt klass imorse med :/ jag som hade tänkt börja till hösten igen när jag kommit hem från magaluf men nu när hon bytt klass så vill jag inte börja igen.. Åter igen i tankarna om att hoppa av och sticka iväg.. men fan va dum jag är som ens tänker på det! Vad får man ut av det lixom.. Vill men ändå inte, kanske kan få ha praktik ända tills jag tar studenten? studenten med inte fullt betyg men ändå studenten läsa upp dom ämnena som fattas på kumvux när man ohrkar eller ngt sånt. När jag tagit studenten så sticker jag dirr.. ut och jobba och upptäcka (:


Sååå underbart väder ute ska nog ta mig en promenix!
Vårkänslor.

image15

Thailand 2008   oändligt bra!!!

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback