varför?

2008-12-23 | 19:26:26 | Allmänt


.. Jag mår dåligare än dåligast.
Bra passande va? Såhär till samma "dag" som jag ska åka hem. What to do? "/
Hoppas det går över, har ju mått sådär fram och tillbaka i 3 dagar nu, ikväll kom det tillbaka på allvar. Den lilla vätska som kommer ner, kommer upp lika fort igen, jag är helt slut i kroppen, och jag tycker oändligt synd om mig själv. Och kan inte sluta tänka på hur det ska gå på hemresan om jag är såhär dålig? Måste väl såfall kunna boka om biljetten? :S ååååh så arg, aldrig blivt dålig här nere innan, så typiskt. Och så är det ju julafton nu med.....

.... God Jul på er allesamman. Hoppas ni får en bra julafton!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback