väntandes på Landvetter.

2008-12-02 | 18:16:31 | Allmänt


.. Nu sitter jag på Landvetters flygplats och tar mig en kall och go cider efter en himla massa stress. Vi kom iväg sent ifrån Stenungsund så vi hamnade mitt i alla eftermiddags köer inne i stan + att de hade hänt en olycka ungefär utanför Liseberg. Sedan så regnade det ovh övergick in i snö på slutet. Hade bestämmt att jag skulle köra tror ni att jag va stressad? Aldrig kört i sådanna köer och folk skulle in hela tiden överallt haha. Men det gick jätte bra iaf.

btw, världen är liten. Pappas ex svägerska Malin och hennes man Thomas kom bakom oss vid incheckningen. Dom ska oxå åka iväg men bara i 2 veckor så dom lär vi väll se något mer av. Och jag, mitt klantarsle, jag har lyckats tappa bort Tess nr när jag böt mobil i förrgår, och såklart va de jag som skulle höra av mig när jag kom ner.

Gotta Go, ombordstigning!  PoK ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback