denna gången då?

2008-12-29 | 17:27:49 | Allmänt


Tjingeling sötnötar!

Nu ger jag det ett anrda försök, tror in jag kommer kunna skriva utan att bli avbruten?
Idag har det varit kanon bra väder ute som dom andra dagarna, skit fint när det är så himla mycket frost ute. Helt vitt men ändå ingen snö, snöade dock små små små små flingor när vi va ute och red i förmiddags. Mysigt! Maria, Katarina, Jossan och jag blev det som stack ut på en härlig sväng. Skönt att vara ledig idag med, dock lite segt.

Funderar på om jag och Angelica ska ta och sätta igång bastun och jacuzzin och dela på en flarra vitt? men hon är så himla seg.. får se om jag får henne att honka den idén. Imorgon är jag ev. ledig igen. Och sen är den nyår.. Bränne ändrade sig helt plötsligt igår så det blir inget sälen, jag är så himla besviken. Jag får sån himla ångest, vad fasen ska jag göra nu lixom? SUCK!



Himla skönt att ha hemma Pistol nu med, alltså har jag båda mina älsklins killar här. Morando med röven till och Pistol uggar längre bort på bilden. Nej nu ska jag ta och sticka upp till receptionen och köpa lide chocklad, så himla sugen! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback