Ska jag klicka hem en julklapp till mig själv?

2008-12-21 | 18:01:43 | Allmänt


.. Jag kunde inte hålla mig ifrån mat, jag va för hungrig så jag gjorde en chansning och beställde upp lite mat. Och gudarna ska veta att det va fruktansvärt gott. MUMMSSSS och mår fortfarande bättre, och maten har fått stanna kvar så jag är överlycklig. Kan inte låta bli att sitta här på andra sidan jordklotet men ändå beställa hem saker via nätet, Häromdagen så blev jag så trött på min plattång som är värdelös så jag gick in på eleven.se och beställde hem en ny, allt är bättre än den jag har iaf. Silvrig söt en, ni får se när jag kommer hem och hämtar ut den. Och nu så sitter jag och spanar lite på CDON´s rea och jag har länge varit sugen på GH (Guitar Hero) och nu så har dom rea på GH 3 + 2 trådlösa gitarrer så 499;- för detta och jag överväger rätt mycket på att klicka hem det, så sugen. Ska jag?


Ringde älskade mamma förut och berättade om min plan på present till syrrans examen. Och hon kunde tänka sig att ha en fot med in i den, kalas! Jag vet inte om syrran läser min blogg eller inte så för att vara på den säkra sidan så skriver jag det inte här. Men det är något som hon verkligen kommer uppskatta iaf, super glad kommer hon bli.. Jag älskar min syster! Tror ni inte jag fick ännu mera hemlängtan av att prata med mamma igen? 3 nätter kvar (om 4 är jag hemma woho), dom sista dagarna är alltid dom jobbigaste och jag ser verkligen inte framemot hemresan, låååånga timmarna på flyget villsäga. Önskar man kunde slippa den delen när man ska ut och resa, det är så fruktansvärt tråkigt när man ska flyga så många timmar. Iaf skönt att jag flyger direkt till Landvetter denna gången, i Jan/feb så flög vi från och till Arlanda, så himla segt. Nej nu ska jag nog ta och försöka bestämma mig om GH 3.   

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback