Aussies, presumably the best people in the world?

2008-12-14 | 10:21:53 | Allmänt


Hejsan vänner.

Hur är vädret hemma hörrni?

Jag är fortfarande dålig, men mycket mycket bättre än igår. Va och bokade en tur med speedboat tills imorgon till lite olika stränder, så blir en massa snorkling och en härlig dag. Phi Phi har vi valt att flytta fram lite granna, en svensk familj som vi har pratat med en del och sådär som vi ska åka med imorgon och även funderar på att ta samma tripp till Phi Phi med.. Får se!  Det är så himla trist att vara dålig här nere, men att hålla mig borta från solen har hjälpt eftersom jag mår mycket bättre idag och ska hålla mig udan idag med så antar att jag kommer må bra imorgon igen. Hoppas iaf, ska ju skutta runt på havet och snorkla och bara ha det helt underbart.


Jag och min kärkek till Australien, jag blir mer och mer kär i det landet för varje dag, även fast jag inte varit där. Men allt jag hört, alla folk jag träffat därifrån.. så himla underbara. Jag är helt sten säker på att jag kommer älska landet när jag åker dit. Har pratat en hel del på Facebook men Ned (en australienare vi mötte här när vi va nere i Jan/Feb!) idag, jätte trevlig att pratas vid igen, skön kille. Dom kommmer ner hit till Thailand igen om 2 veckor, men dom ska inte till phuket denna gången, som han sa stort tyvärr till utan dom ska resa runt lite. Han ska bla. besöka Pattaya, lovat och berätta hur det va, haha han ville knappt dit lät det som utan dom andra mer, 2 nätter eller va det va bara! Hope you do good mate!

Han som lovade att lära mig surfa, jag påminnde honom, han kom ihåg och han lovade ännu en gång, han kommer då inte kunna ta sig ur det här inte. Tror ni jag har några surfnings skillz gömda? Balansen man får från ridningen kanske kan vara lite till hjälp iaf? kan ju iaf hoppas. Han sa iaf att ska ta och åka ner mellan okt - april till Sydney så ska dom bli mina guider. Ska faktiskt börja kolla lite när jag kommer hem, tågluffning får vänta Australien går före no doubt. När den resan kommer ske vet jag dock inte, men förmodligen till vinter 09. 3-4 veckor? would love it, big time... for sure.


Nej nu ska jag gå ner och äta. Jätte hungrig!   Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback