fotbolls kvällar..

2008-12-21 | 15:57:32 | Allmänt



Hejsan vänner!

Hoppas ni har haft en bra helg.
Handlat klart alla julklappar? för snart är det julafton. Alltså åker jag snart hem till sverige igen, hemlängtan.

Idag har jag inte mått helt hundra, första gången jag blivigt dålig här i Thailand på allvar. Måste fått dålig is någon drink eller vatten, eller att inte maten på Phi Phi va helt hundra?  Så typiskt iaf, att nu när det bara är några dagar kvar och jag skulle pressa så har jag knappt kunnat lämna toan idag och som ni då förstår inte ens kunnat gå utanför dörren. Mår iaf bättre nu och klockan är närmare 22.00, ska egentligen in och möta upp Dave, Chris och Matt för att kolla fotboll.. men niet så blir det inte, pappa åkte in dock.
 
Igår kväll så kollade vi fotboll på Billabong Bar, kanon bra ställe att kolla fotbollen på verkligen, tre britterna (Dave, Chris, Matt) kommer ju ifrån Stoke så vi kollade Stoke City igår. Och efter det så blev det att vi hamnade på en bar på Bangla Road och kom inte hem förens alldeles för tidigt imorse, kanske varit en blandning mellan bakfylla och magsjuka? Hoppas Arsenal tar Liverpool ikväll, jag får ta och följa matchen här ifrån hotellet på tvn. I min ensamhet, hungrig är jag med men vågar inte testa äta igen. Imorgon hoppas jag att jag mår bra så jag kan ta mig ner till stranden, och Chris fyller år imorgon och Chelsea spelar match. Så imorgon måste jag vara bra igen så jag kan få kolla matchen med dom andra och vara med och fira Chris. Hopp, nu får jag ta och plåga mig till tvn med min onda mage. Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback