längtar tills nästa frisör besök!

2008-12-30 | 23:32:57 | Allmänt


Godkväll vänner.

Nu har vi käkat pizza, kollat film och slingat lite i mitt hår. Blev dock knappt någon skillnad eftersom jag redan är så solblekt. Men iaf lite, lite. Borde egentligen inte ha gjort det, ska boka tid till frisören dirr dom har öppet. Måste fixa håret, måste fixa en frisyr blir snart galen. Hur fasen ska jag ha håret imorgon? Om ni ska slinga håret ljust hemma, så andvänd Schwarzkopf - Poly Blonde. Super bra, jag har blivit nöjd varje gång. Men går helldre till en frisör, älskar att bli ompysslad och man vet att det alltid blir rätt.. och i mitt fall så älskar jag min frisör, hon är så himla duktig och jag går alltid därifrån nöjd (: Kan inte bli bättre! (visserligen om hon hade varit lite billigare! haha..)  Angelica hjälpte mig att lägga mina slingor idag, tack lilla syster.

Glömde ju handla frukost idag, inte varit hemma i lägenheten på nästan 4 veckor så finns verkligen ingen mat alls. Hoppas innerligt att affärerna är öppna imorgon, annars vet jag inte vad jag ska göra? Inte det bästa humöret med en hungrig mage på morgonen. "/

Nej hörrni, jag är tok-trött sov vid denna tiden igår kväll.. Och imorgon ska jag upp någorlunda tidigt eftersom jag har en himla massa att göra. Handla osv. Nattinuffsan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback