ut med det gamla och in med det nya...

2008-12-31 | 15:31:20 | Allmänt


Hallå Hallå sötnötar!

Idag är det sista dagen på 2008, hur känns det?
Rätt så skönt enligt mig, men har inga förhoppningar för ikväll.
nytt år innebär nya möjligheter.

Dagen började med att mamma ringer och väcker mig, vaknade lite t liv men Angelica sov fortfarande så lyckades somna om jag med, vaknade av att hon satt och knappade på datorn senare. Ringde Bränne och väckte honom så åkte vi ner och handlade mat, blir lätt idag eftersom det bara är jag och lil sis. fläskotlett, potatisgratäng, béasås, pepparsås och lite sånt gott.. lätt och bra när man bara är två. Sedan så ska vi dricka lite vin till maten och drinkarna har jag redan fått blanda några stycken. Kvällen blir nog bra iaf, men fortfarande inga förhoppningar!

Nej nu ska jag ta och hjälpa till lite med maten, sedan tänkte vi fixa oss lite mera. Blir hämtade runt 6-7 tiden! ♥

Gott nytt år allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback