shame on you Stina!

2008-12-11 | 11:30:55 | Allmänt


Nu måste jag faktiskt säga fy på dig. Säga till folk att inte åka till Phuket? Dummast jag hört, visst Patong och Bangla road är himla mycket äckliga gubbar och små thais, men same same? Se förbi det bara, I do. Patong, Kata och Karon är tre helt olika ställen, Patong är mer vilt, som alla säkert vet medans Karon och Kata är lungt och familjevänligt till tusen. Barnfamiljer överallt där.. Jag älskar Phuket. Vart runt rätt så mycket i Thailand ändå, så jag är säker på min sak vänner! 




... Jag finner inga ord för igår. Det va det sjukaste på länge, nog det sjukaste jag varit med om. jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv efter det här. Jag bara måste få tag i systrarna mina och berätta för dom, dom kommer dö av skratt, like I did. Ja, shame on me too! HAHAHA sjukt, ouff. Kan knappt tänka på något annat haha.


Jaja, började med att jag och pappa åkte till markaden i Karon och handlade lite, två till väskor och lite sånt :)
Åt och åkte hem, satte oss i baren en liten stund. Sedan så va de några australienare jag inte sett på hotellet förut som frågade om jag skulle med ut, ahvisst! Sedan så får den historien sluta där, men jävlar vilken natt. SJUKT ROLIG.... och händelserik om inte annat. Kom inte hem förens halv 6 imorse, har mått förjävligt idag.. Hela jävla dagen klockan är ca 5 nu och mår fortfarande dåligt, ouff!

Idag ska jag inte lyfta ett finger, ska max gå ner till hotellets restaurang och käka, funderar mer på roomservice om jag ska vara ärlig, ska sova tidigt och hålla mig inne så jag inte gör några dumheter, Dom två australiensarna jag va ute med igår Daniel (Daaaanny) och Moe? (Mousseeee) va tok trevliga, synd att dom skulle hem imorse vid 7 gick bussen och dom hade itne ens packat upptäckte jag när vi kom dit igen.. Keela style, packar inte förens 5 min innan typ. Nej hörrni nu ska jag nog ta och beställa något att äta, hungrar ihjäl! Pappa har vart snäll och gått ner till shoppen och handlat cola till mig, han är bäst!  Take Care

Kommentarer
O säger:

ahh, just d!

2008-12-12 | 01:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback