Sälen över nyår, jag är taggad!

2008-12-16 | 11:06:41 | Allmänt


.. sa ju att jag va sugen på sälen, jag pratade lite med Bränne och sedan va det bestämmt. Sälen it is, vi tar bilen och sticker upp efter han slutat jobbet den 30e. Jonna kommer förmodligen honka med på denna spontana resa hon med, och även hon som honkar med till London och ska kolla på Britney Spears till sommarn, även hon som jag tog och åkte till Bulgarien med i Juni, jag beställde och betalade resan redan innan jag pratat med henne typ, hon va i England och vi skulle åka 2 dagar efter hon kom hem, det vill säga vi hade bokat resan 5 dagar innan eller något liknande haha vi kan vara spontana om några. Kommer säkerligen bli en spontan sistaminuten resa sommar 09 med. And I love it, big time.

Så himla skönt med vänner som kan vara så spontana som mig, bara göra det lixom. Äventyr, det är helt klart bäst!
Jag slår vad om att detta årets nyår kommer bli grymt, inga bekymmer bara leva och vara glad. Många man känner som ska dit med så jag klagar inte, jag är sjukt taggad!

Take Care
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback