nog kul, eh näj.

2008-12-04 | 13:36:31 | Allmänt


... Vet ni vad? jag är förvirrad, frågade Madde om Tessans nr så jag kunde få tag på henne, då får jag som svar att hon har inte mobilen där kan vänta eller så kunde hon hälsa henne om de va något för hon skulle vara med henne imorgon (idag). wtf? antar att hon skule flygit via bangkok och planet blivit inställt? Skit tråkigt i vilket fall, tur att jag mött trevliga prickar här på hotellet (australienare och britter faktiskt) så jag inte blir sittandes med pappa iaf. haha (:

Men måste erkänna att det känns bra att vara på semester med pappa igen, det va jätte längesedan vi tog en semester tillsammans, 2 årsedan eller ngt liknande? Och jag får solat, inte illa pinkat att jag kommer upp vid 8 tiden. Hade jag aldrig gjort om jag vart ute och slarvat hela natten och halva morgonen kan jag lova haha.. Idag har jag fått massvis med färg, kanon härligt inte ens lite ynkapynka bränd och det är kalas bra så som jag stekte vid timmarna då solen är som starkast.. Nu har jag sovit några timmar, ska ut och käka och kolla efter skor och lite så. Funderar på om jag senare ska joina australienara ut? lockande. Men vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag gitta. Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback