Måndag, snart Tisdag..

2008-12-01 | 14:03:51 | Allmänt


Hejsan vänner.

Idag är det måndag, imorgon är det tisdag och jag sätter mig på planet till Thailand. YEEEEEEEEEY!

Försöker hålla igång och inte slöa och sova för att kunna vara helt utmattad på flyget, sist så höll Kevin och Angelica igång mig nästan hela natten när vi skulle åka men ingen av dom som kan inatt. Ouff får försöka helt själv. Somnade sent igår och vaknade tidigt, upp och hoppa ut i stallet. Ska ta oh gå ut nu igen och ta en sväng med Morando, tänkte försöka hinna med Nischaala oxå men tiden vill nog inte helt räcka till. Måste packa klart alla saker som ska med härifrån, har lite saker hos pappa som ska ner i väskan med. Får ta det ikväll.. Sedan så ska jag försöka hinna iväg och hämta mammas födelsedagspresent/julklapp, hinner jag det måntro?

Nej nu ska jag ut och rida, tiden bara rinner iväg. PoK
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback