Julkänslan finns där inte..

2008-12-20 | 12:53:17 | Allmänt


 

.. Kännt efter, men den finns där verkligen inte. Saknar det, eftersom jag älskar julen och all kärlek den bär med sig. Ringde till syrran idag och kollade läget lite, hon har ju jullov från polishögskolan nu så hon är glad och hon och Freddie höll på att packa in allt i bilen för att lämna Växjö och komma hem till Munkedal/Uddevalla. Ska bli himla skönt att träffa dom och att veta att syrran är hemma när jag kommer hem gör mig nästan tårögd. Saknar henne hela tiden när hon bor där nere i Växjö, vill kunna åka till henne när jag känner fört. Ha henne hemma är så himla skönt. Men hon har bara fram tills sommaren kvar, sedan tar hon polis examen och flyttar hem igen, yeeeeeeeeeeeeeeeey sa jag bara  - I´m so happy, happy!    Får inte glömma att ta och börja fixa med hennes examenspresent när jag kommer hem.

Igår så blev det lite utgång igen, fast jag tog det lungt följde med pappa och britterna och sådär. Tog en tuk tuk hem vid 3 tiden, och imorse så kände jag inte av att jag knappt sovit som senaste dagarna utan kände mig helt utvilad. KANON BRA! Varit på stranden hela dagen, har duschat och fixat och ska ta och åka in rätt snart och kolla lite saker, och käka och sådär. Sedan möta upp britterna vid 21.30 för att sedan kolla fotboll tillsammans. Idag kom även en kompis till dom ner, Dave tror jag han hette, verkar med som en trevlig prick. Brytit benet 2 dagar innan han skulle komma ner, så han fick boka om sitt flyf tills igår, så han skulle kommit igår men så missade han flyget till Phuket från Bangkok så han fick ta ett imorses, stackaren haha.. Inget flyt där inte.




Pratar med en vagn med Gosedjur på fyllan, va nog rätt av mig att ha en flarra med vann i handen iaf.





Hunden som pissade på pappas solstol.. och nästan på pappa.. haha!


Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback