I´m going to London baby!

2008-12-14 | 15:01:13 | Allmänt


YES, JAG SKA ÅKA OCH KOLLA PÅ BRITTAN I LONDON DEN 14 JUNI.
Konsertbiljetterna har jag, ska kolla flyg och hotell oxå. Himla kul det ska bli, Torsdag/Fredag - Måndag kommer det bli eftersom konserten är på Söndagen. Alltså utgång på Fredag och Lördag. FUUUUN!
Snacka om att jag är glad, ska bli så himla kul. Har två biljetter, en till mig och en till någon annan. Vem vet jag inte än, men det lär jag upptäcka snart. Tack Manne för hjälpen, du är bra!





Snart dax att börja tänka på refrängen, ska in och kolla fotboll på storbild. Matchen börjar vid 23.00 här i Thailand tror jag? Ska nog ta och kolla upp lite närmare så jag inte missar något.. för att vara på den säkra sidan.

Transfer till piren hämtar upp oss mellan 07.30-08.00 imorgon så upp tidigt med, kommer vara helt död till morran har jag en känsla av, spec eftersom matchen börjar så sent här och slutar sent, sedan så kommer det garanterat bli lite dricka, och om jag stöter på några roliga så antar jag att det följer till att jag hamnar på barer och nattklubbar fram tills frukost tid vid 06.00. Återstår att se.. Önska mig lycka till med att komma upp imorgon!

Take Care



Jag tror min lilla syster vaknade på fel sida av sängen imorse?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback