hur vet man att det är fuktigt i luften?

2008-12-06 | 18:02:09 | Allmänt


... Jo, man der på Keelas hår. Kan platta det så det är spikrakt, dirr jag går utomhus här så blir det typ krulligt igen. - suck!

Kom precis till hotellet igen efter en lång och härlig dag, först sol och bad sedan på kvällen har vi varit inne i Kata och ätit och spelat mini golf på DinoPark, haha det stället är så himla charmigt, någon som varit där kanske?  Jag och Papi körde den som vinner blir bjuden på något att dricka i DinoBar efteråt, va en tät match ass, vi slog lika många slag på nästan varje bana, men sedan så rättade jag t mig och tog ledningen med typ 6 slag. Men pappa komigen på slutet och vi slutade lika 52-52 på 19 banor (Y) rekord är 36 eller ngt likande. jaja.. Handlade lite och åkte hem till Patong igen.

Jag vet inte varför jag kopplar markus till en rondell som finns här, fast i Karon. Varje gång jag åker förbi den så tänker jag på markus? Är sjöhästar på den, kan de ha något med saken att göra sjöhästen? haha skumt iaf.



Ser kanon blek ut i camen, hate it.

 

Börjar iaf bli brun nu, dock som Åzzie påpekade så ser jag lite röd ut. Men det är jag verkligen inte utan de är camen på datorn som är värdelös. Men så blir de när man super bort sin kamra.  

Jag har lite bilder jag vill ladda upp men internet är tvär segt, så tar typ 5 min för att få upp en bild och jag har inte riktigt ohrk att vänta sådär hela tiden... men någon dag.
PoK  ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback