glädjechock, Grabbarna Grus finns på Bangla Road.

2008-12-16 | 17:22:42 | Allmänt


Hejsan vänner.

Idag har jag inte mått helt hundra, vart himla glad men är så himla besviken på en grej. Varför ska folk ljuga? Vad är det för mening med det lixom, det är bara så himla onödigt! + magont.

Vi blev iaf tipsade om ett nytt steakhouse som fanns på Bangla road, och filurigt nog så hette det Bangla Steakhouse, ligger på  Bangla Road men man tar av åt vänster och går några meter in. Svenskt ställe, jätte trevlig personal och kalas god mat. Håller absolut höjden med Buffalo Steakhouse och är billigare, sedan så fick jag en presentcheck på 250 Bath tills nästa besök KALAS BRA! lätt återbesök...

När jag ska gå därifrån så råkar jag snubbla över en trottoarkant och ramlar rakt in i en skylt där det står GRABBARNA GRUS, jag blev helt överlycklig av att se skylten. Tänkte inte ens på att de va skämmit att snubbla utan de va nog meningen att jag skulle snubbla, för jag snubblade in i något så himla bra och trevligt. Skit checka killar och tjejer som jobbade där, och inte en thai i sikte, dom vill hålla dom därifrån och det är bra! Frågade hur länge dom hade funnits där och de va enbart i 4 veckor, ännu gladare över att jag inte hade missat stället i jan/feb. Idag blir det dock ingen utgång, magen krasslar lite. MEN IMORGON, GRABBARNA GRUS SA JAG!   Tror dock det är svårt att slå älskade Mallis GG, helt underbart gäng där. Love it!  Men jag tror allt att GG här kommer vara kanon det med. Nu ska jag ta och sova!  PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback