FULLT hus? Ingentvekan.

2008-12-29 | 09:49:24 | Allmänt


Hejsan vänner!

Ouff, nu har jag äntligen tid till att skriva ordentligt, testat att hinna flera ggr men jag blir alltid avbruten och något som kommer emellan, sry! Men jag tror allt att ni förlåter mig.

Kan lova att det varit fullt hus och fullt ös här nu i flera dagar. Mamma, Håkan och jag såklart. Sedan så är det Håkans helg för Linéa. Och Petra och Freddie är på besök, med sig har dom haft Pudding (Tommy) som sov här igår natt men inatt sov han hemma i Munkedal. Och igår kom även Angelica.  Och sedan så är Rex med så två hundar här nu med..


och nu så måste jag sticka, för jag ska ut och rida. lovar att skriva senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback