dyra samtal hem, teleräkningen kommer svida..

2008-12-13 | 12:32:01 | Allmänt


... Ja det kan jag lova att den kommer göra, ringt och pratat med mamma flertal gånger, sedan ring och tjötat med syrran i ca. 5 min, och igår pratade jag med Linnéa (fruuuuugan) i nästan 15 min. Folk har ringt mig och jag har inte tänkt att det kostar typ 13kr i minuten + uppringningskostaden. Och sändt flertal sms och mottagit. 3kr styck eller ngt liknande, det blir dyrt i längden ass, jag har nog lite hemlängtan?

Har bestämmt att jag lägger ut bilder på bilddagoken istället för här i bloggen under Thailand tiden, Har varit fruktansvärt dålig med kamran, och vi har inte gjort något speciellt än heller direkt. Tog massa roliga bilder från första kvällarna men dom försvann ju med minneskortet, tråkigt som fasen. Och har inte riktigt vågat ta med kamran ut igen efter att den försvann där ett tag (även fast den bara låg hos grannarna utan att vi hittat den!) jag som i stortsätt alltid har med mig kamran när jag går ut osv. har nästan aldrig koll på den men den kommer alltid med hem iaf, och tur de.

Internet här är så himla segt, det kommer säkert komma upp lite bilder från Thailand iaf, och säkerligen en massa mer härifrån när jag kommer hem till svensk mark igen med ett fungerande internet. Nej nu ska jag ta och beställa lite roomservice, är hungrig. Tänk om man kunde haft det så hemma, tänk va himla skönt det hade varit ibland, men lätt att man bli bortskämd.. ska vi ta och flytta in på en våning i ett hotell kanske? Fast, vi hade ju missat mina underbara matlagnings skillz, hade nog saknat min egna mat för den är ju monstergod!


Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback