dundersjuk i Thailand är inte roligt..

2008-12-13 | 12:07:58 | Allmänt


Hejsan vänner.

Vaknade imorse och va dunder förskyld, enbart varit i solen i knappt 1h idag sen kände jag att kroppen inte ohrkade mera. Så jag har legat i sängen och läst i stortsätt hela dagen. SÅ HIMLA TRÅKIGT, Vi som skulle åka till Kata idag och rida elefant, det får helt enkelt vänta.. läst ut 102 minuter idag, så himla bra men fruktansvärt hemsk. Handlar om 11 september 2001, World Trade Center katastrofen, det är en reportagebok som verkligen berör, det är människor som varit med om katastrofen (arbetare i WTC, besökare i WTC, räddningspersonal osv.) som berättar sina egna berättelser, minut för minut. Tänkte att jag skulle börja läsa om jag kunde drömma nu efter, måste läsa boken innan jag kan se filmen. kan lova att jag drar igenom rätt många böcker här nere haha!


Har två låtar i huvudet somm vägrar försvinna;



OCH...





Och brittans circus video gillar jag skarpt, även så låten.




Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback