Britney Spears och weekend i London?

2008-12-13 | 15:13:22 | Allmänt


Värmen gör så att det bara poppar upp idér i min skalle, senaste är (om jag hittar någon som kan vara intresserad av att följa med!) är att åka till London i Juni eller ev. ev. ev. Kanada (lite för långt bort egentligen, men vem vet) och gå på Britney Spears. Låter det inte helt galet bra? Jag tycker, Jag vill, Och framför allt jag SKA om någon kan följa med.

Pappa är ute och köper några filmer till mig så jag inte röttnar av uttråkighet här ikväll. snälla han, ska prata med han om detta dirr han kommer tillbaka, ingen match att få han att säga ja som tur är.. Lil sis va sugen, men hon får sina pengar i Juni då hon fyller 18. (Ä N T E L I G E N !) Funderar på att betala hennes biljett sålänge så hon får ge mig pengar i efterhand istället? Kan jag vara så snäll montro? klaaart jag kan om jag vet att hon verkligen kommer följa med, värt att prata om när jag kommer hem om lite mer än en vecka helt klart. Frågade Ante lite på skoj med, fast ändå serri och han sa att dom redan hade tänkt på det haha, ball!


 







Update:


Pappa är snäll, pappa är världens bästa!
Han kom hem och hade köpt med sig ett par filmer som jag kan kolla på ikväll och han hade även köpt med sig en väska han visste jag ville ha, han är världs bäst. Kunde knappt med att fråga om konserten men han va bara glad och sa att han gärna skulle följa med om han fick.

"kan du tänka dig att din gamla pappa följer med då?"
"Vadå gammal? Jag trodde du va 25? Har du ljugit alla dessa år?" (Pappa är 48)
"Ah, jo det är en sak jag måste berätta för dig..."

så brister vi ut i ett asgarv. Han bad mig sätta mig och kolla om det fanns några biljetter, det finns ruksigt dåligt med biljetter.. inte hittat några ståplatser utan bara sittplatser högt upp och långt borta, tråkigt.. men jag kommer ju ändå vara där lixom? Så nu har jag tillåtelse att köpa och även en pappa som kommer följa med om ingen annan bestämmer sig att följa med och så innan jag kommit hem till sverige.. Tänkte köpa biljetterna då, får dock hålla utsikt så dom inte försvinner, får då köpa dom här nereifrån och dosan ligger hemma så föra över pengar får någon göra åt mig hemmifrån haha.. Jag hoppas iaf innerligt att detta nu kommer ske! Och bara jag får köpt biljetterna så kommer det att ske, jag är super duper glad.   Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback