Bafucin knarkare?

2008-12-12 | 20:29:28 | Allmänt


.. har väl nämt att min hals gör ont? Dumma ac. Jag hade som tur va tagit med mig en burk med bafucin, och en ask med strepsil, dunderbra saker nu ska det fanimejj bort halsontet. 

haha en skämmig sak som hände förut, jag hade suttit och camat med syrran lite, så dampar internet så jag loggades ut.... trodde jag. Så jag började byta om och klä av mig hej vilt och ha mig för att kunna välja en outfit, speglade mig till tusen och sjöng säkerligen oxå som jag brukar göra och så vibbar hon och as garvar. Jahaja, camen va fortfarande på ja, tur att det va syrran hahahahaha men som det kan gå ibland, tur att någon kan underhålla utan att veta om det Freddie satt garanterat oxå och flabbade ihjäl sig på min bekostnad, är ni medvetna om hur ni ser ut när ni står framför spegeln partysugna i er ensamhet? Jag antar att jag är underhållande iaf, kan nog stämma, sounds just like me.
 
Vi va ju en sväng och handlade lite idag, jag fyndade 2 toppar (var av en man kan ha som klänning, den är rätt lång!) och 1 klänning för HÖR OCH HÄPNA 70 spänn. jag är total nöjd. Bild kommer såklart när jag fått in dom på datorn, har börjat kunna lägga ut någon bild ibland nu. YeeY!  Va även och fixade mina naglar så nu är dom fina igen, hade ju glömt ta med mig lack, och filen fick jag inte ha med mig på flyget och den låg i handväskan, jaja. 250 bath för en jätte fin fransk manikyr, stället va jätte fint med stora, vita läderfotöljer och jätte lyxigt och tjejerna som jobbade va kanon goa.


Nej hörrni, nu har jag valt outfit (ser ut som en sommardröm nästan hihu!) solblekt hår, solbränd, jätte lätt sminkad med mascara, lite eyeliner och rosa läppstift, sedan mina ny fixade fina naglar och en vit topp jag köpte förut som jag har som klänning ikväll. Jag känner mig fin! (synd att jag fortfarande är blå på ryggen efter spritpennemålningen dom hade på mig i förrgår bara!!!)  Ha en bra kväll allesammans.

Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback