B U L L S H I T, CDON!

2008-12-22 | 13:18:40 | Allmänt


Jag blir så förbannad, beställde ju hem GH 3 igår kväll härifrån, så fick jag ett mail om att mina två senaste beställningar inte är betalade? B  U L L. Betalade och klara dirr jag får fakturorna, går CDON på något eller? Menar senaste va i mitten av nov. Tror det är 18 dagar man har att betala, och som sagt så betalar jag alltid direkt jag får hem paketet med fakturan på så det är gjort, så man inte glömmer av det.. Har ju inte heller fått någon påminnelse som jag skulle fått om läget va att jag inte hade betalat? Blir så sur, och härifrån kan jag inte heller göra så mycket åt saken, kostar alldeles för mycket att ringa och tjöta på dom. Åh blir bara så sur, Jobbigt! Men snart kommer jag hem och då ska dom allt få höra haha.


Varit på stranden hela dagen, super skönt. Chris fyller ju år idag med, och kan lova att han vart kanon full hela dagen oxå. Mary (en tjej ifrån Irland som dom känner) fick slått ett vad med honom så förlorade han och fått bära string på stranden idag, sådanna med en elefant framtill. HÖHÖ.. vad jag har garvat. Magen gör fortfarande lite ont, men varit bra hela dagen. Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så vi kan åka in och handla och sådär, käka och sedan möta upp dom andra kolla fotbollen som börjar vid 23.00? och såklart fortsätta fira Chris b-day!  Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback