australienare, hot, hot, hot.

2008-12-05 | 15:08:34 | Allmänt


... Jag tror bannimej vi är ensamma svenskar på vårat hotell, och det är ändå stort.
australienare (jag klagar INTE!), britter, danskar och finnar är det oändligt av. Några norska oxå. Men inte stött på några andra svenska än iaf, men det kanske kommer?

Ouff natten va helt galet vild.. Jag hade så förbannat kul, lär ju ha haft det hela tiden men det kan jag inte riktigt svara på helt säkert, jag skyller på matt och sid (några fler kommer jag knappt ihåg namnen på?) och idag så mådde jag inte helt hundra när jag vaknade, trodde jag vaknade hemma hos mig men vaknade hos grannarna, det ser ju likadant ut, bara att det inte var mina kläder som låg slängda runt omkriing, tassade fint in och smällde i mig åksjukepiller (Nihns tips för bakfylla, och tro mig den hjälpte något så enormt!) och vätske ersättningstablett (mitt tips mot bakfylla, ruskigt bra!) mådde prima efter 30 min sömn och gick ner till poolen och pappa skrattade åt mig. Jag har tyvärr, tyvärr, tyvärr lyckats supa bort min kamra. För jag hittar den då ingenstans. FASEN!   Idag har det varit slappt, jag har legat vid poolen i stortsätt hela dagen, har börjat få en hel del färg med, bikinitrosornas ränder synd skitmycket, ser ut som om jag har trosor när jag är naken typ. kanske ska gå ut sån ikväll? hahahaha.. men skönt med färg iaf.

Nu är klockan ca 21 och jag ska hoppa in i duschen, fixa mig lite och sedan skutta över till grannarna. Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback