Tanumshede bo javisst!?

2008-08-26 | 16:53:09 | Allmänt

Eh, känns lite skumt att inte hemma är hemma längre. Stenungsund har ju vart hemma i flera år nu och även Uddevalla men nu är jag långt ifrån båda hemmen, nu är mitt hem Tanum, Tanumshede närmare bestämmt!  Kommer säkert bli skit bra!

Flyttade igår, snabba ryck blev det.. Fick tag i boende på morgonen och vid halv 9  på kvällen stod vi utanför det nya hemmet, trevligt trevligt!    Kommit iordning i mitt rum nu iaf typ, lite för litet för alla mina saker men jaja, så är det ju ibland?     Nej nu ska vi ut och utforska lite i nya hemtrakterna, känner inte en kotte varken jag eller Angelica så nu harr vi bara varandra tills vi lär känna folk haha!

CYA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback