måste ta tag i det..

2008-08-03 | 14:58:11 | Allmänt

... Ja behöver verkligen ta tag i det, mår så dåligt över det så pang låt mig få kraften till att ohrka.
Ska ringa dom det första jag gör imorgon. Är redan nervös!







Saknar alla underbara människor i Magaluf.
Tankarna ligger ofta i Magaluf, Även fast jag tycker det är skönt att vara hemma igen.. oändligt skönt att vara hemma igen.

Har ju börjat rida Pre me Ffatal nu med, håll i hatten sa jag bara. Han är lite..... Speciell! Jag har att göra nu alltså, Pre me Ffatal, Nischaala och Pistol..   Om våran käre hovslgare kunde komma hade det inte vart så fel heller, Pistol har tappsko och Preme behöver runt om.                                                     - Suck jag hatar hovslagare dom lever sitt egna lilla liv.




Gårdagen ohrkar jag inte ens skriva om, haha men de va trevligt iaf. Jag blev kanske lite för full ja? Men men, that´s life. Att mitt rum är sån jävla bastu, har fönstrena helt öppna och en fläkt på ändå blir det så jävla varmt det är sorgligt. Vart inte ens sol när vi vaknade imorse, Manne den grisen gick upp vid 9 och kunde jag somna om? Näh.. Fick ligga och lida pin och kollade på lite serier och läste lite haha.. Känns som om jag vart vaken i en evighet. är sååå trött.


Vad sker idag?
Jag är bio sugen, någon som vill honka?                   - Vem vill du mysa med i biomörket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback