grinar du, grinar jag.

2008-08-27 | 20:58:17 | Allmänt

Nu tänker jag för mycket igen, men på allt annat förutom mig själv. Lite för mig själv kanske men inte ens hälften så mycket som jag tänker på andra..

Två människor som tycker om varandra borde väl försöka att fixa något som går snett eller om de är en väldigt jobbig uppförsbacke i föhållandet? Är det inte meningen att man ska hjälpa och pusha varandra i allt det jobbiga istället för att bara frysa inne allt, se förbi det och låtsas som inget alls?  Jag ser hur dåligt vissa mår och dom bara fortsätter att gå runt och må dåligt, vill så gärna fixa men jag kan inte fixa allt.. Försöker iaf att finnas här hela tiden, vissa vet om det och vissa är för stålta för att behöva prata om det.. Ibland måste man ta chansen och lämna något som man mår dåligt av och se om man mår bättre, de är svårt att lämna något man är van vid och man vet inte så mycket annat än just det man nyss ha lämnat.. Men ibland kan det faktiskt bli bättre på ett eller annat sätt! Tiden läker alla sår, kan ta sin lilla tid men den gör det verkligen, ibland kan man få ärr..

I natt låg jag bara och tänkte och tänkte och åter igen tänkte.. På verkligen allt och ingenting. Önskar jag kunde sluta tänka så mycket, jag tänker verkligen på tok för mycket. - SUCK!





Idag har det inte blivt mycket gjort alltså, vart hur trött och seg som hellst eftersom jag knappt sovit inatt. Och när Angelica kom hem va de första hon gjorde att slänga sig i sängen och somnade som en gris.. Så rolig vart hon ja? Så har verkligen inte gjort något alls idag. så jävla tråkigt att inte känna några här man känner sig så sjukt ensam typ! 

Imorgon börjar skolan för min del, vid 9   "/      
Skönt att lil sis och jag iaf börjar på samma tider, änsålänge gör vi det iaf. Tar ju 10 min att gå till skolan ca. så får man sällskap och sådär. Jag har ju lyckats tappa bort min iPod, har en nano liggandes någonstans med men den hittar jag inte heller såklartså måste köpa en ny.. Letat överallt utanframgång.  Så ingen musik i örona när man är ute och går, så tråkigt. Har ju mobilen men hittar inget headset så måste köpa det med. Ååh jag längtar sååå mycket till på lördag, då äre fest då ska det supas!   Och sen den 6 sep så har min kära Linnéa bjudit hem tjejor på homeparty (sexparty, dildoparty) hos sig och det ska bli så sinnes roligt, haha äntligen händer något intressant lixom..  Jaja, nu ska vi kolla en film och prata lite sen ska jag väl försöka sova rätt så tidigt idag igen, hoppas på att jag kan somna. Folk har ju en tendens t att väcka mig när jag väl somnat med haha.. :)   Jag har en fundering på en sak att dra ihop folk att göra med, hihu.. ska kolla upp lite sedan kanske det blir av om folk är på. Hade varit så kul...   Tänkt en masaa på sthlm med nu det senaste hälsa på massa folk. Ta en helg bo på mysigt hotell äta gott, shoppa lite och bara köra galet på kvällen! så mys!


CYA, take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback